måndag 14 mars 2011

Veckans blogg

Idag är första gången för Veckans blogg, det är tänkt som inspiration till er. Det finns så otroligt många fantastiska bloggar ute i landet, och världen för den delen. Jag (Julia) har själv en lång lista bland mina favoriter som jag surfar runt bland för att få inspiration och bara njuta av allt fint som pysslas överallt. Och inte kan man väl få för många favoriter?!

Den som jag valt till första veckan är en tjej som jag känner sedan länge tillbaka även om vi inte träffats mer än en gång i verkliga livet. Hon är den som fick mig att börja med scrapbooking och är en riktig "kändis" i scrapvärlden :) Hon heter Helene Larsson och brukar kalla sig för Webmosterhelene på nätet. Hon är DT för flera av de svenska webbutikerna och har även medverkat i den svenska scraptidningen Scrapbooking mm. och är en av skaparna till Swescrapbook-bloggen. I hennes blogg finns länkar till fler av hennes sidor där du kan hitta skisser, utmaningar och underbart scrap.

här nedan ser du tre av hennes fantastiska LO's




Kika in i hennes blogg för mer inspiration eller bara njuta en stund: Webmosterhelene
när du kikar in så glömmer du väl inte att lämna ett litet meddelande och säg att du kommer från oss :)

1 kommentar:

  1. BRA JULIA!!!! Superkul och bra!!! Jag får ny inspiration! Kram från Sofia

    SvaraRadera